Slib mi. Slib si.

02.01.2019

Já vím, že jsi ztracená. Já vím jaké prázdno v sobě možná máš, jak moc tě to všechno bolí. A taky vím, jak moc se bojíš ukázat světu, jaká doopravdy jsi. Vím, jak už se nechceš jenom usmívat, přetvařovat se a být ta hodná, silná holka. 

Slibme si tady přede všemi jednu věc jo?  Budeme už konečně takové jaké jsme vždycky chtěly být. Ty bláznivý a rozpustilý, někdy trošku trhlý, nebo hodně a jindy zase tak strašně milý, vlídný, třeba i tichý, ale vždycky laskavý, pokorný a vděčný. Slib mi taky, že vždycky budeš dělat to, co jsi  chtěla a že to bude stát za to, že si to budeš užívat a naprosto tím žít.

Slib mi, že si splníš každý sen, který máš, že pro to uděláš všechno a nenecháš se ničím a nikým omezovat. 
A že se budeš zamilovávat, pořád a nikdy nepřestaneš věřit v lásku a budeš za ní bojovat a hýčkat jí. Užívat si v životě každou maličkost, každý zážitek, každý sebemenší záchvěv u srdíčka, každý maličký pocit štěstí.

Slib mi, že se nikdy nebudeš podceňovat, pochybovat o sobě a říkat, že ti něco nejde, nebo že to děláš špatně.....jen to zatím neovládáš bravurně. Že nebudeš říkat, že ti něco nesluší, nebo že jsi ošklivá, natož že tě nikdo nemá rád. 

Slib mi, že jestli tě někdo někdy bude milovat pro to jaká jsi, tak to budeš právě ty. Podívej se do zrcadla a řekni si: Kdo vypadá jako já? Nikdo. Všichni jsme krásný po svým. Ty s těmi piergingy, ty s tím tetováním, ty s tou zelenou hlavou, i ty blondýnko, i ty s tím akné...no tak řekni, že je někdo jako ty. Nikdo tě nenapadá viď? Právě. Slib mi, že si na sebe vždycky vezmeš to, co chceš, že se ve svém obečení budeš cítit příjemně a nebudeš si ho brát pro někoho. Nikdy se nebudeš stydět za to, co sis ten den zrovna oblékla, protože si to tak chtěla, takhle ses cítila.
Jsi krásná, taková jaká jsi a nemusí ti to nikdo dokazovat a ty to nemusíš nikomu dokazovat. Nemusíš se nikomu zalíbit. Slib mi, že jedinný člověk, kterému se budeš snažit zalíbit, budeš vždycky jen ty sama. 

Slib mi, že tě nebudou ovlivňovat názory ostatních. Já vím, jsi tak nerozhodná a potřebuješ pomoct. Dám ti radu - nahlédni, tam kam nikdo jiný, kromě tebe nevidí. Podívej se do svého srdce, co tam vidíš? Tak. To udělej. To je správná volba a jestli ne, když se později ohlédneš zpět budeš si říkat, že si to tak v tu chvíli chtěla, že takhle si to cítila. Nebudeš litovat. Nikdy a ničeho. 
Slib mi, že se nikdy nebudeš bát se bát. 

Slib mi, že když se ti bude chtít plakat, tak budeš plakat. Učili tě být silná, já vím a neukazovat slabost, zatnout zuby, když to bolí. Ale slib mi, že ji ukážeš. Slib mi, že vždy budeš stoprocentně svá, opravdová a upřímná k okolí. Bez jakéhokoliv strachu, že by se tvoje reakce, tvoje emoce někomu nelíbily. 

Slib mi, ale ještě jednu věc a to hodně důležitou, slib mi, že nebudeš dělat lidem to, co nechceš aby oni dělali tobě. Nebudeš pomlouvat, nebudeš zlá, nebudeš lhát a podvádět. Slib mi, že budeš férová, budeš přát všechno dobrý, protože ono se ti to vrátí. 

Užívej si života a slib mi, že budeš žít tak, jako by každý den měl být ten poslední. 


Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky