Pozitivní myšlení

08.11.2017

Poprvé jsem se dotkla myšlenky pozitivního myšlení, už jako malá. Díky mamince, která nás brala s sebou na "meditace" - tak jsme tomu říkaly. S ostatními lidmi, povětšinou ženami, jsme si vybíraly tarotové karty, četly jsme si je a snažily jsme se pochopit společně co nám tím chce vesmír ukázat nebo vzkázat. Poté jsme si pustily uklidňující hudbu a hodinu jsme spolu meditovaly, přitom byly všude zapálené svíčky a bylo to neuvěřitelně příjemné. Občas jsme si rovnaly čakry, čistily auru pomocí jakýchsi voskových tyčinek, které nás čistily od zlých duchů. Byly to krásné časy a milovala jsem to.

Jelikož už nemáme čas tam chodit, tak medituju sama, ale to si povíme v jindy. Jak už jsem řekla, poprvé jsem se dotkla pozitivního myšlení, už jako malá, bylo to hlavně kvůli tomu, že už jako malá jsem hodně špatně snášela kritiku a urážky ostatních dětí. Ve školce vždy vše probíhalo v pořádku, i mé dětství kupodivu bylo příjemně šťastné období, ale už když jsem přišla na základní školu do první třídy věděla jsem, že jsem trošku jiná - byla jsem zpomalenější, klidnější než ostatní děti a v některých věcech jsem měla i míň znalostí, což mi děti dávali hodně sežrat slovy "hloupá, blbá.." a tak dále. Dnes se nad tím už jen usmívám.

Všechny vaše nedokonalosti, neznalosti, chyby, vlastnosti vezměte do hrsti a udělejte z toho svojí přednost. Znejte, poznávejte, učte se, rozvíjejte se. Hlavně přitom buďte v klidu, vždyť to je vaše duše, vaše tělesná schránka a vaše znalosti. Teď nedávno jsem našla dokonalý citát "My body is mine to decorate. Not yours to judge." znamená to v překladu "Moje tělo je moje, abych ho mohla zdobit. Ne tvoje, abys ho soudil." A to samé platí o duši. Zdobte svoje duše pozitivními myšlenkami a tak se vaše tělo bude zdobit samo od sebe, jen tomu musíte pomoct. Od srdce to jde do hlavy a z hlavy do těla. Když se budeš chtít mít opravdu ráda/rád zárodek sebelásky vznikne v srdci, ze srdce to musíš poslat do myšlení, říkat si v hlavě "jsem taková/ý jaká/ý chci být a lidi kteří si mě zaslouží mě budou mít rádi takovou/takového jaká/ý jsem a ostatní mi jsou fuk" a z mozku se to pošle do očí - začnete se vidět jinak, začnete vidět krásu vaší duše a vašeho těla a když nebudete pořád spokojeni, vyšlete impulz do těla a jděte si třeba zaběhat - to pomáhá nejlíp.

Já taky nejsem v pozitivním myšlení úplně dokonalá a upřímně takový člověk ani neexistuje, každý si jednou zanadává, tak to prostě je a bude. Můžeme se jenom naučit odolávat určitým věcem. Pokud o sobě víte, že nejste vůbec pozitivní, nejste naplněni sebeláskou - jste na dobré cestě to všechno odbourat.

Mír a lásku Vám všem <3

Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky