Donuty

28.01.2021

Chtěla jsem Vám sem dneska vložit recept na zdravé donuty, ale řekla jsem si, proč sem nedat nějakou prasárničku dobrou. Samozřejmě recept na zdravé donuty nás taky čeká!


Na ty nezdravé si připravte: 

65g vanilkového pudinku bez lepku
210g bezlepkové mouky
2 vejce
100g cukru
200ml mléka
Prášek do pečiva

Na polevu: 
Čokoládu
2ČL másla

Na krém:
Čokoládu
Zakysaná smetana


První si vymažeme plech na donutky a namícháme si těsto - zkrátka smícháme úplně všechno dohromady. Naplníme těstem pytlík a naporcujeme do plechu. Dáme péct tak cca na 10 minut na 160°.
Mezitím, co jsou donutky v troubě si rozpustíme na vodní lázni čokoládu, smícháme se zakysanou smetanou a dáme odležet do ledničky.
Vyndáme donutky z trouby, rozkrojíme je na půl a necháme vychladnout. Roztavíme čokoládu a přidáme k ní 2 čajové lžičky másla, aby byla trošku řidší. Já jsem v jednom kastrůlku udělala bílou a v druhém mléčnou. Pak jsem vzala rozpůlené donutky a obě půlky jsem namočila do čokolády. Vrchní část mléčných donutků jsem posypala barevnými kuličkami a ty z bílé čokolády jsem pocákala mléčnou čokoládou.
Necháte je zatvrdnout nejlépe v ledničce a když už máte vše zatuhlé, tak jen krémem slepíte obě části a máte donutky hotové.

Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky