Tvoř sama sebe

22.11.2017

Najdi si něco, co tě doopravdy baví, cokoliv při čem se budeš cítit, že to děláš aspoň trošku dobře, nebo že to dělá dobře tobě. 
Neseď pořád u počítače, nebo doma na zadku. Najdi si něco, co tě bude naplňovat, ať už to budou kamarádi, venčení pejsků z útulku, věnování se seniorům, nebo postiženým lidem (což si myslím, že je nejlepší očištění karmy, relax, tak vyčištění hlavy), čti si, peč, vař, tvoř, dávej, zpívej si ve sprše a tancuj před zrdcadlem, blbni. Neseď a něco dělej, vždyť ten život je tak krásnej. <3

Nemusíš všechno dělat dobře

No nezlob se na mě, ale kdo v dnešní době dělá všechno dobře?

Vždycky jsem byla taková ta holka, co jí všechno baví a nic moc jí nejde. Samozřejmě, že jsem u některých věcí nad sebou hned zlomila hůl a nebylo to vyloženě, že by mi to nešlo. Byla jsem v některých případech na sebe moc tvrdá, když jsem si myslela, že to nezvládnu.

Ale teď dělám úplně cokoliv se mi zachce.
Například si nejen ve škole (protože to mám povinné), ale i doma zpívám, moc ráda maluju, i když to vypadá jako od malýho dítěte, ale zlepšuju se, vařím, i když ne vždycky to je úplně dokonalý, ale zase - zlepšuju se a mám vždycky tak krásný pocit, když to příteli chutná - je pravda, že láska prochází žaludkem, teda aspoň v našem případě to tak je. Ráda taky fotím, ale povětšinou jenom přítele, protože fotograf vždy fotí to, co mu přijde neobyčejné a krásné. No a píšu, píšu moc ráda a uklidňuje mě to a myslím si, že zrovna aspoň v tomhle bych jednou mohla být dobrá.
Nejsem Všeuměl, jsem spíš takový Všezkusílek.

Neboj se dělat, co chceš. Nemusíš prostě umět všechno dokonale, vždyť se celý život jenom učíme a když tvoříš sama, tak učíš sama sebe a to je podle mě nejvyšší stupeň vzdělávání - naučit se něco sama. 

Jdi. Jdi do toho! Držím ti palce.

<3 Posílám lásku a trpělivost

Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky