Citrónový cheesecake

25.01.2021

Už nějakou dobu jsem koukala na recepty citrónových koláčů, sušenek nebo cheesecaků a nikdy jsem to vlastně neochutnala. Až nedávno v mé nejoblíbenější kavárně jsem si dala citrónový koláč a chuťově pohárky nestačily chápat. TAK VÝBORNÝ! Nedávno jsme měli s přítelem jedno z malých výročí a tak jsem se rozhodla, jako dáreček upéct citrónový cheesecake. 

Budeme potřebovat:

1 balení bezlepkových bebe sušenek (na druhém slidu)
100g másla cca

__________

250g mascarpone
1 balení šlehačky
Šťávu z celého citronu
Citronovou kůru
Čekankový sirup na doslazení
Roztavené tři řádky bílé čokolády

V mixéru si rozdrtíme sušenky a následně je rukama rozemneme se změklým máslem. Vzniklým těstem naplníme spodek dortové formy a dáme chladit do ledničky. Mezitím s lehce vyšleháme šlehačku, ne úplně, jen tak aby byla hustější. Poté přimícháme roztavenou čokoládu, mascarpone a šťávu z citronu. Následně dochutíme citrónovou kůrou a čekankovým sirupem. Když je vše perfektně dochucené, nalijeme krém na těsto a můžeme ozdobit plátky citronu a následně dáme minimálně na 8 hodin chladit.

(Já jsem ozdobila malinami, protože jsme je zrovna doma měli a já si myslím, že se k citronu perfektně hodí.)

Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky