Adveni muffiny banán a karamel

20.04.2021

Jak už jsem v minulém receptu zmiňovala, měla jsem narozeniny a jako správná bezlepkářka jsem si nechala koupit obrovskou krabici mouk, moukových a pečících směsí od značky ADVENI ze stránky bezlepkova.com. Včera jsem jako první zkusila pečící směs na muffiny banán a karamel a řekla jsem si že vám musím dát recenzi.

Směs je poměrně malá, má jen 280g a přimícháváte do ní minimum jiných ingrediencí. Podle popisu by směs měla přijít na 12 menších nebo 6 extra velkých muffinů. Směs stojí 57,-kč bez poštovného, takže za 6 muffinů, do kterých přijdou ještě ingredience za cca 40,-kč - nic moc. Proto já jsem směs použila na těch 12. Na zadní straně máte jasně napsané složení, potřebné ingredience a postup přípravy. Upřímně by neuškodilo, kdyby písmena byla větší, protože i já jsem se tím docela prala. Postup přípravy je jasný a lehký, nic byste na tom neměli zkazit. Po upečení mi, ale hezky naběhnuté muffinky spadly o 50% své původní velikosti, takže pak už nebyly tak nadýchané, jak vypadaly před tím. Chuť karamelu v muffinech není vůbec cítit a chutnají spíše, jako banánový chleba. Co není špatná chuť, ale nebyla to chuť kterou jsem úplně očekávala podle názvu.

Doporučila bych tento produkt? Spíše ano. Je to vhodné pro nezkušené bezlepkáře a celiaky. Směs je také bez laktózy, takže má velký potenciál. Na přípravu je to lehké a chuť má příjemnou.

Pokud tuto směs používáte, jste na ní zvyklý a máte jí rádi, prosím nenechte se tímto odradit, či hůře - urazit. Každý preferujeme jiné chutě, jiné postupy a jsme zvyklí na jinou náročnost při pečení.

Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky