2.

04.02.2018

2. Co bys chtěla vidět?

Je jasné, že každá (i ta nejspokojenější) se na sebe někdy podívá a říká si, co by na sobě mohla změnit, kolik by mohla zhubnout. Tak třeba já bych chtěla být vyšší, nemít tak tlustý boky, vypracovaný břicho, dlouhý hustý vlasy, zdravý nehty, hubenější obličej, světlejší oči, kudrnatý vlasy, plnější rty a víc holčičí hlas. A vidíte, je toho hrozně moc. A není to zbytečný? Není zbytečný se takhle podceňovat, jenom kvůli holkám co jsou na obálkách časopisů, které sledujeme na instagramu, jako jsou Kardashianky nebo modelky jako Cara Delevigne, nebo hůř bývalé našeho přítele? HLOUPOST! Každá jsme přece tak krásná, jak se cítíme a i já jsem si vyzkoušela, jak funguje vztah, když se holka nemá ráda. A víte co? Nefunguje. Když se nelíbíš sama sobě, nelíbíš se ani jemu. Můj přítel mi to dokonce přiznal a od té doby jsem si řekla A DOST! Od té doby, ne že by se to nějak extrémně změnilo, ale snažím se sama sebe přijímat, těším se svým tělem a můj přítel taky tak.

Pokud chceš, obarvi si hlavu, udělej si umělý nehty, potetuj se, udělej si piercingy, maluj se. No a? Je to tvoje věc, pokud se tak budeš cítit dobře a nebudeš se pořád zkoumat. Nikdo kdo podporuje sebelásku, nepodporuje obezitu, anorexii, nestarání se o sebe, podporuje to, aby se všichni cítili krásní takoví, jací jsou, pohodlně ve vlastním těle. O to mi jde taky a vám by mělo jít taky. Jsi silnější - tlusťoška, jsi hubená - anorektička, nemaluješ se - nestaráš se o sebe, maluješ se - jsi kurva, máš piercing - jsi feťačka, jsi potetovaná - jsi kriminálník, máš obarvenou hlavu - jsi nepřirozená. NE! NE! NE! Všechno špatně. Jsi taková a líbí se ti to? Otoč se k těmhle lidem zády a odejdi s hrdostí a ukaž jim tím, že s nimi není něco v pořádku. Naopak, pokud sama se sebou děláš, co chceš, se svým tělem a duší, jsi to víc než ty - jsi sama sebou a tak to má být.

A teď trošku reálněji - Co bys chtěla vidět?
 Pořád tu holku z první otázky, ale pokud se můžu podívat dál do budoucnosti tak mám zase jinou a šílenější barvu vlasů, protože ráda experimentuji, mám mnohem víc tetování, pokrytou jednu celou ruku a jsem v tom nejvíc pohodlném oblečení. Moje dokonalá představa mě, při které jsem absolutně šťastná: sedím na našem dřevěném balkoně, okolo jenom příroda, protože to je moje nejoblíbenější místo, před sebou plátno a barvy po celém těle, v ruce štětec a vlasy zamotané do drdolu, vedle limonáda a možnost se jít kdykoliv koupat do Berounky.


Takže co bys chtěla, vidět vytvoř v to, co vidíš sama podle sebe, jak se budeš cítit dobře a pohodlně. Mysli na zdraví svého těla a duše a otáčej se zády k lidem, co tě soudí.

Mír a lásku
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky